Вконтакті Facebook Twitter
X

Логін

Щоб отримати дані доступу до аккаунту своєї команди, зверніться до регіонального менеджера.


Дороговказ Enactus

roadsign

Багато команд Enactus часто стикаються з одним і тим самим питанням: а чи правильний проект ми робимо? І це слушне питання, яке потрібно постійно собі ставити, щоб не відчувати розчарування на змаганнях від того, що судді не оцінили ваших старань.
Цей текст допоможе вам швидко і легко оцінити свої поточні проекти та спланувати майбутні у повній відповідності до вимог Enactus.

1. Чи є у вашого проекту чітко визначена цільова аудиторія, потребу якої ви детально вивчили до початку реалізації проекту?
Підказка: це зазвичай обмежене коло людей, яких ви знаєте в обличчя та поіменно
Типові помилки: «наша цільова аудиторія – молодь Харкова/пенсіонери Житомирщини/всі малі підприємці України»
Порада: пошукати серед знайомих та їхніх знайомих конкретних людей з конкретними потребами. Почніть з проекту для 3-5 осіб.

2. Чи використовуєте ви економічні концепції та підприємницький підхід, щоб ефективно задовольнити потребу своєї цільової аудиторії?
Підказка: теоретичні знання (наприклад, співвідношення попиту та пропозиції) та практичні навички (наприклад, складання бізнес-плану), які ви передаєте цільовій аудиторії
Типові помилки: «ми створили сайт з усією необхідною інформацією»
Порада: провести практичний навчальний тренінг і забезпечити засвоєння матеріалу учасниками

3. Чи створює ваш проект стійке вирішення проблеми?
Підказка: цільова аудиторія повинна бути спроможна самостійно досягати успіху після закінчення проекту
Типові помилки: «ми навчили пенсіонерів комп’ютерній грамотності/домогосподарок виготовляти hand-made продукцію». А що буде з ними далі?
Порада: забезпечити стабільний прибуток для учасників проекту через продаж товарів та послуг

4. Чи охоплює ваш проект економічний, екологічний та соціальний фактор?
Підказка: оберіть цільову аудиторію з конкретною проблемою – соціальний фактор, навчіть їх заробляти – економічний, навчіть дбайливо та ощадливо ставитись до оточуючого середовища – екологічний.
Типові помилки: «ми зібрали 100 кг макулатури/ми роздали іграшки в дитячому будинку/ ми зареєстрували компанію»
Порада: проаналізувавши потребу, подумайте як охопити всі фактори, ще до початку проекту

5. Чи можна чітко виміряти покращення якості життя та життєвих стандартів?
Підказка: стандарти життя можна виміряти гривнями/кілограмами/метрами, тобто чисельними вимірниками. Якість життя – суб’єктивна оцінка свого стану самих учасників проекту.
Типові помилки: «в майбутньому учасники нашого проекту зможуть заробити купу грошей», «ми впевнені, що тепер всі щасливі та задоволені».
Порада: ретельно занотовуйте всі пов’язані з проектом цифри для оцінки покращення стандартів життя. Для виміру зміни якості життя проводьте інтерв’ю з учасниками по завершенні проекту.

І наостанок. Проект Enactus це НЕ:

  • Просто інформування. Ми змінюємо життя людей на краще через наші проекти.
  • Благодійність. Ми даємо вудочку,а не рибу.
  • Спорт та культура. Ми не розважаємо, а вчимо людей досягати стійкого успіху.
  • Стартап. Ми вчимося, допомагаючи іншим. Власний прибуток не є нашою основною метою.

Коментарі:

Коментарі закрито.